.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی 3 شنبه

* ماموران پليس آگاهي كردستان در بازرسي از يكدستگاه نيسان موفق به كشف و ضبط 500 عدد جليقه ضدگلوله از يك باند قاچاق در اطراف سنندج شدند. به گزارش تابناك به نقل از باشگاه خبرنگاران، جليقه‌هاي مكشوفه از جنس كلاس 3 و داراي رنگ لجني و داراي برگه تاييد ناتو هستند. اين جليقه‌ها علاوه بر پوشش سر و سينه، كتف و گردن و قسمت‌هايي از پايين بدن را نيز مي‌پوشاند.
* حزب پارت دموكرات كردستان عراق با همكاري يك شركت اسرائيلي قصد دارد فيلم ضد ايراني "سنگسار ثريا" كه به زبان كردي دوبله شده است را از شبكه تلويزيوني كردستان عراق پخش كند. اين فيلم توسط ايرانيان فراري و با بودجه صهيونيست‌ها ساخته شده و مدتي قبل از شبكه‌هاي تلويزيوني ضد ايراني پخش شده است. اين فيلم مي‌كوشد با بياني تمثيلي روايت غرب را درباره كشورهايي كه مي‌كوشند استقلال خود را حفظ كنند تأييد كرده و نهادها و رسانه‌هاي غربي را به عنوان منجي معرفي كند.
* صالح المطلك، وزير پيشنهادي فهرست العراقيه براي تصدي وزارت خارجه عراق در دولت آينده، ايران را به مداخله در امور عراق متهم كرده است. به گزارش عصر ايران، وي در گفت و گو با شبكه الجزيره اظهار داشت: به دليل ضعف كشورهاي عربي و آمريكا، امروز قوي‌ترين اراده در عراق متعلق به ايران است. اين عضو ارشد فهرست العراقيه كه از عناصر حزب بعث است، ادامه داد: ايران با تمام قدرت براي تحميل اراده خود براي تشكيل دولت جديد عراق فعاليت كرد. صالح المطلك، كه قرار بود توسط هيئت بازخواست و عدالت در فهرست سياه قرار بگيرد ولي با فشار آمريكا پاكسازي نشد و از طريق گروه اياد علاوي به مجلس راه يافته در اين باره گفت: با اين اقدام ما پاكسازي يا تصفيه نشديم بلكه از لحاظ سياسي دور نگه داشته شديم و مذاكراتي ميان گروه‌هاي سياسي براي تصميم گيري درباره خروج تعدادي از افراد از فهرست سياه در مجلس انجام شده است. اين هيئت وظيفه شناسايي و تصفيه منسوبان به رژيم صدام و حزب بعث را در عراق برعهده دارد. قرار است مجلس عراق با مصوبه‌اي تعدادي از اعضاي ارشد گروه العراقيه از جمله صالح مطلك را از فهرست سياه هيئت بازخواست و عدالت حذف كند. افراد موجود در اين فهرست سياه از كانديداتوري در انتخابات و برعهده گرفتن سمت‌هاي مهم منع مي‌شوند. مطلك پيش از اين با حضور در همايش‌هاي منافقين در پادگان اشرف در عراق، حمايت‌هاي زيادي از اين گروهك تروريستي به عمل آورده بود. وي از حاميان جدي حضور منافقين در عراق، حفظ پادگان اشرف و فعاليت‌هاي آنهاست.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.